Ledig dag på stan

Njuter för fullt av mitt höstov! Gårdagen tillbringades på stan, blev en heldag till slut vilket inte var planerat från början men inget fel i det!


Först blev det inköp av nya skor:



Sen b lev det god lunch i trevligt sällskap inan jag var iväg för att lämna lite blod. Efter det blev det en vända på A6 där jag införskaffade mig en ny plånbok:



Så småning om mötte jag upp Jimi och vi var iväg för att kolla på köksmöbler. INget lätt uppdrag precis... Vi var väl hemma vid 18.30 nån gång så då var det ju inte mycket kvar av den kvällen efter lite mat i magen. Härligt med lediga dagar!



Kommentarer
Postat av: Anonym

det blir kul att se när du ska jaga barnen på måndag i dina nya rosa:)))))

2011-11-04 @ 13:55:15
Postat av: Ewa (mamma till 6 döttrar)

Guuud så snygga skorna är :)

Ja vad vore livet utan snygga skor ;)



Ha en fin dag!

2011-11-24 @ 06:52:57
URL: http://tjejmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Smid




RSS 2.0