Presenter

I veckan fyllde jag ju år och nu har vi firat färdigt familjens födelsedagar. Och här är de presenter som jag fick:

Av Jimi fick jag en tavla till sovrummet (var själv med och valde ut den när vi var på möbeljakt igår):


Av mamma och pappa fick jag skraplotter, julkalender och ett presentkort på Cervera:


Av Mikael och Cathrine fick jag en nyckelring med en sko, ett presentkort på Panduro ochen supercool tejphållare:




Av mormor och morfar fick jag mochakoppar som mormor fått i examenspresent 1953:



Kommentarer
Postat av: Lindha

Wow, vilka fina presenter du fått! Och det hör ju till när man fyller halvjämnt!

Tejphållaren var ju hur häftig som helst! Och moccakopparna är ju ursöta.



Kram Lindha

2011-11-20 @ 18:28:56
URL: http://lindhasplejs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Smid




RSS 2.0