Real Life: Real Life en ledig dag

Då har jag inlett mitt höstlov då också, härligt!

Jag vaknade vid 6.30-tiden och låg då kvar och läste en stund:



Strax efter klockan lämnade jag sängen för att köra igång en omgång tvätt och ladda kaffepannan:





Dags att fixa iordning lite frukost då också:



Frukosbrickan fick följa med ner till tv´n där jag laddat upp med filmen "Djävulen bär Prada". En skön start på en ledig dag:



En bit in filmen var det dags att hänga tvätt och köra igång en ny maskin:



Sedan blev det resten av filmen lagom till nästa omgång var klar att hängas upp:



Dags att ta tag i dagen då också, diska och bädda sängen:





Medan disken låg i blöt passade jag på att ta bort nagellack:



Sedan in i duschen och fixa mig klar för dagen:





Lite surfande fick det bli innan jag tog tag i det som var dagens huvuduppdrag:



Dagens huvuduppgift har varit att få en del pappersarbete gjort:



På eftermiddagen gjorde jag mig redo för att hälsa på min snälla mamma:



Hos mamma blev det mer dataarbete då jag lovat att hjälpa till med framkallning av foton:



Som tack för hjälpen bjöd mamma på middag och det blev även matlådor att ta med hem till morgondagens middag:



Sedan blev det lite mer pappersarbete när jag kom hem:



Dags att byta om för en 7 km-joggingtur i skogen:



Kvällen avslutas med en varm och go dusch och sedan energipåfyllning i form av apelsin och valnötter:



Och därmed är min första lovdag på väg att ta slut!



Kommentarer
Postat av: Miriam

Härligt helt normalt liv du har! Känns skönt att veta att andra har det lika glamoröst....=) Fast det måste ju vara gott att få några dagar ledigt! Jag är så glad att vi stänger mellan jul och nyår, så att jag får en veckas ledighet där!

Du är så himla snygg också, måste bara tillägga det=)

Må så jättegott!

Kram Kram!

2011-11-02 @ 22:06:10
Postat av: Miriam

Skönt att se att du också har en "normal" vardag med tvätt, mat....=)

Sen måste jag bara säga att du är så himla snygg och fräsch!

Må så jättegott goa du!

Kram Kram!

2011-11-02 @ 22:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Smid




RSS 2.0