Urdålig timing!

Sen ganska lång tid tillbaka är det planerat att åka till Gekås i Ullared tidigt i morgon bitti, buss avgår kl 05.30! Har inte varit där på 1,5 år tror jag har sett fram emot morgondagens resa, även om det kommer var knökafullt med folk. Jag har tänkt ta det hela med ro och se vad jag hittar och kommer åt. Självklart har jag skrivit en lista med saker som jag ska hålla utkik efter, men det får bli vad det blir.

Dessvärre har jag dragit på mig en förkylning igen och frusit hela dagen idag och fram på eftermiddagen kände jag mig allmänt dassig. Så hem från jobbet och krypa ner i sängen under dubbla tecken för att sova en stund, somnade direkt och sov i 1,5 timme.

Bådar mindre gott inför morgondagen, men under kan ske och jag kan vara piggare i morgon! Men jag är inte dumdristig utan visar termometern minsta tillstymmelse till feber i morgon bitti när jag kliver upp stannar jag hemma. Visst kan jag knapra piller och ta mig igenom dagen, men så viktigt är det inte. Då vill jag hellre kurera mig och kunna jobba på måndag igen.

Så nu håller vi tummar och tår riktigtigt ordentligt att en natts sömn gör under med min kropp! Ska ta och fixa lite apelsin och en kopp med ingefärste och sen blir dett läggdags alldeles strax.


Kommentarer
Postat av: zoomin malin

fasen va roligt, hoppas du haft det bäst och shoppat massor.



Kramen

2011-11-13 @ 20:44:29
URL: http://vinochbubblor.bloggo.nu
Postat av: Sofie

Haha, vilket samanträffande att vi har samma födelsedag!

2011-11-14 @ 09:26:06
URL: http://prettywoman1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Smid




RSS 2.0