Cupcakes-mix

När jag var på Ica Maxi tidigare idag fick jag syn på denna cupcake-mix:



Var bara tvungen att köpa och testa! Så nu står ett gäng muffins och gräddas i ugnen, blir spännande att se hur de blir när de är klara. I paketet fanns allt med, till och med formar. Till själva muffinssmeten var det bara att tillsätta vatten och till frostingen sedan tillsätter man smör och lite vatten. Ska på pysselträff i morgon och har lovat att fixa förmiddagsfikat så då passar det ju perfekt med lite cupcakes!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hoppas att de smakade gott och såg lika goda ut som på förpackningen. Alltid mysigt med pysselträff på hemmaplan, blir det fler gånger så kommer jag gärna om jag får.

Ha en härlig helg!

Kram Emelie

2011-10-29 @ 18:12:42
URL: http://emeliespysselsida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Smid




RSS 2.0