En detox-måltid kvar!

Japp, nu har jag bara en tråkig detox-måltid kvar innan jag har klarat av mina 14 dagar av detox! Känner mig nöjd med mig själv att jag klarat av hela perioden (som faktiskt bara är 14 dagar)! Men de sista dagarna har varit näst intill olidliga, antagligen bara för att man vet att det är på sluttampen.

Plågade mig själv lite extra igår genom att surfa runt efter smarriga recept på nätet igår. Jag och kusinernaska nämligen köra ett eget "Halv åtta hos mig". En gång i månaden träffas vi hos en av oss som bjuder på tre-rätters. Det blir lite utdraget med en gång i månaden kanske, men så får det bli. Vi ska träffas nästa vecka och lämna in våra menyer för att alla ska få samma utgångspunkt. Min middag ska hålls i januari så det är ju gott om tid dit, men som sagt menyn ska vara färdig nästa vecka. Så igår surfade jag runt för fullt för att hitta något bra att bjuda på. Och nu har jag min meny klar, till och med dryckeslistan är så gott som klar. Blir spännande att se vad de andra har för menyer också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Smid




RSS 2.0