Min söndag i bilder

Började dagen med en smoothie-frukost med hönökaka-macka:


Sedan drog vi till Ica Maxi för 2-veckorshandlingen. När jag gjorde i ordning menyerna för de kommande två veckorna såg jag i mitt block att jag nu har menyer för ett helt år nästan - blocket börjar med 1 oktober 2010! På Ica Amxi har vi anammat självscanning vilket underlättar otroligt mycket. Dock borde vi snart bli stoppade för kontroll, det var väldigt länge sen sist nu.



När vi så småning om var hemma och varorna upp-plockade laddade jag med lite kaffe och choklad.



Det är jättelänge sen jag bakade Cupcakes nu så det fick bli lite bakande idag.



Sedan var det dags för lite mat i magen. Idag testade jag ett nytt recept på en enkel kycklinggryta och det var ett lyckat försök.



Efter disken var cupcakesen redo för lite garnering, färgglatt fick det bli.



Sedan ägnade jag en stund åt att börja plocka in i de nya garderoberna.




Lite frisk luft innan vi hamnade i tv-soffan fick det bli med  en promenad i regnet så på med regnjackan.




Kvällen avslutades då sedan nere vid tv´n med en kopp te, cupcakes och en bra film.




Kommentarer
Postat av: Yohanna i Las Palmas

Vilken dag du har haft, kanon.

Först så blev jag JÄTTEsugen på ostmackan, sedan på kycklingrytan och så chokladen oj oj. Tror jag får gå och ta mig ett äpple.



Och vad skådar jag? Snygga stövlar i garderoben. Sådana kan man ALDRIG få för många av.



Hälsningar

Yohanna

2011-09-19 @ 17:35:26
URL: http://yohannailaspalmas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Smid




RSS 2.0