Ordning och reda i garderoberna

Förre helgen iordningsställde jag ju min skogarderob. Idag har jag fyllt även andra sidan av garderoben som är en vanlig klädgarderob, det är alltså två garderober som står med ryggarna mot varandra. Skogarderoben är nedsågad till ett djup på bara 30 cm för att passa skor alldeles perfekt. Den andra garderoben är i normal storlek.




Garderoberna fyllde jag idag med väskor, "vardagskläder" (dvs som jag har på jobbet), koftor och jackor:






I och med att jag har mina vardagskläder i den nya garderoben och alla skor i skogarderoben så kunde jag ju även få lite bättre ordning i garderoben i sovrummet. Där har jag nu då de kläder som jag använder utanför jobbet så att säga, blev inte alls så trångt nu utan nu kanjag faktiskt se vad jag har för kläder. Uppotäckte till och med helt nya kläder med prislappar kvar som jag på något sätt glömt bort i trängseln! Men nu är det som sagt mer ordning och reda. Jag använder två delar v garderoben, den tredje har Jimi och den har jag inte gjort något med idag så den blev det inga foton på.








Även garderoben nere i hallen rensades igenom i och med att jackorna fick plats i nya gardroben.








Kommentarer
Postat av: Yohanna i Las Palmas

Nej men vad manga bra garderober. Nu blir jag RIKTIGT avis. Det ar A och O i ett hus. Har fattas det manga garderober. Och mycket nya klader, skor och vaskor ;) Jag far aldrig nog.



Halsningar

Yohanna

2011-09-25 @ 18:27:51
URL: http://yohannailaspalmas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Smid




RSS 2.0