Nytt i garderoben

Blev ju en del shoppat både i Hamburg och i Lübeck på vår lilla resa, även fast vi hade sagt innan att vi nog inte hehövde handla så mycket denna gång. Fast det är klart det är ju skillnad på att behöva och vilja... så det gick ju som sagt som det gick med det! Gårdagens ägnades därför ett antal timmar åt att klippa etiketter och stryka och sortera alla nya kläder:
 
När jag räknade efter blev resultatet följande för Jimis del:
1 collegetröja
8 kalsonger
3 par shorts
4 t-shirts
 
För min del blev det liiite mer:
3 par byxor
1 par shorts
1 kjol
2 collegetröjor
1 tröja
1 linne
10 t-shirts
1 par stövlar
1 solhatt
2 par stövletter
 
Borde väl ha så att jag klarar mig ett tag nu antar jag...
 
 


Kommentarer
Postat av: Yohanna i Las Palmas

Jättekul med nya kläder. Det blir liksom roligare att packa upp då ;)

Och grattis till bröllopsdagen!

Hälsningar
Yohanna
som skickar med en länk om du skulle bli sugen:
http://yohannailaspalmas.webblogg.se/2012/august/real-life-sladdladan.html

2012-08-05 @ 01:12:56
URL: http://yohannailaspalmas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Smid




RSS 2.0