Pysseltankar

Nu när man är ledig så finns det ju lite mer tid över för min scrapbooking-anda att göra sig påmind! Och det har faktiskt blivit några stunder vid pysselbordet de senaste dagarna och det är så kul! Har även surfat runt en hel del på bloggar och andra sidor som har med scrapbooking att göra. Någpot som jag har sett hos en hel del en tid tillbaka är att der körde typ x antal alster innan inköp av nytt pysselmaterial. Har blivit lite sugen på det nu när jag plockar bland alla mina grejer och inser att det är väldigt mycket som liksom aldrig blir använt av olika anledningar. Sedan är det som om man alltid saknar något ändå av något märklig anledning!

Men nu tänker jag då försöka att göra 50 alster (kort, layouter altrade saker) innan jag får köpa något nytt. Givetvis så räknas inte förbrukningsmaterial som lim och sådant hit, även undasntag för cardstock kommer nog bli tvunget att göras för att kunna göra alla alster (men inte i första taget hoppas jag). Skulle det sedan vara så att jag får någon beställning på något och det är något specifikt som behövs för just den beställningen komme rjagköpa det, men det är ju liksom inte mitt val då så att säga.

Så min räkning börjar från årets start (igår) så får vi se hur lång tid det tar innan jag får köpa nytt! Om jag över huvudtaget kommer fixa 50 alster, för det känns som gansak mycket! Men, men, lite utmaning ska man väl ha! Ska hålla er uppdaterade!

Och om det är npgon pysselvbän där ute i cybervärlden som vill hänga på så vore det ju kul! Du väljer själv antal alster som du sätter upp som mål. Så häng på och meddela mig här så peppar vi varandra!




Kommentarer
Postat av: zoomin malin

jag e på, alltså 50 kort eller layouter innan man får shoppa nytt. De e ju massor men absolut ett försök ska göras.



Im on!



//Malin

2012-01-02 @ 19:45:58
URL: http://vinochbubblor.bloggo.nu
Postat av: Lisa

sv: tack så mycket!



Scrapbooking verkar så mysigt, har dock aldrig pysslat med det själv. Men det kanske kommer, vem vet :)

2012-01-02 @ 20:14:42
URL: http://muzicmecupcake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Smid




RSS 2.0