Shoppat i Gällstad

I torsdags hade vi ju en shoppingdag då vi besökte Gällstad, Ulricehamn och Borås.
 
På Lager 157 hittade jag ett par jeans som var helt okej och bra pris på (300 kr) så de fick följa med mig hem:
 
 
Lite senare hamnade vi på Scorett Outlet och där det fanns gott om skor på rean och dessutom på "Halva Rea-Priset". Vilket drömrike! Gick runt och kikade och fick plötsligt syn på ett par skor som stod där i hyllan och ropade på mig flera gånger. Började titta lite försiktigt på dem och tittade under för att kolla prislappen  som visade alldeles för mycket trots att det var halva rea-priset). Ställde då tillbaka dem på hyllan och jag försökte vara förståndig och inte lägga pengar på skor mer just nu. Kikade runt på andra skor, men det var svårt att avskärma skriket från dessa skor på hyllan. 
 
Ok, tänkte jag, prova kan jag ju alltid göra så är det inte mer med det! Det var där jag gjorde det stora Misstaget! Skorna liksom varsamt omfamnade mina fötter och det kändes som om de var gjorda för varandra! Jag gick av och an i butiken men var stark nog att ta av mig dem, ställa tillbaka i hyllan (fanns ju så många andra skor till bättre priser) och prova andra skor... en liten stund i alla fall innan ropet blev för högt igen!
 
På med dem igen och vanka av och an (med njutningsfulla fötter) samtidigt som jag försökte komma på argument både för att köpa och inte köpa!
 
Men ni fattar ju hur det gick, de gick bara inte motstå dessa skor som var gjutna för mina fötter! Bara att inse att det inte skulle bli så mycket shoppat denna dag, men det kändes det ändå som om det skulle vara värt det för dessa skor! 
 
Så det vara bara att ta dem till kassan och betala och vara glad! Sen åkte skorna på direkt och jag spatserade sedan runt snyggt i mina skor resten (nästan) av dagen!
 

 
 
Och jag har inte ångrat mig ett dugg sen dess!


Kommentarer
Postat av: zoomin malin

Fyndat, härligt! Glad sommar tjejen!
//Kram malin

2012-07-02 @ 17:58:23
URL: http://vinochbubblor.bloggo.nu
Postat av: Yohanna i Las Palmas

Ha ha ha härligt värre och du jag känner igen den där sko-känslan. Jag fick ju med mig ett par hem för inte så länge sedan. Kanske att de ska få komma ut på galej på fredag ;)

Hälsningar
Yohanna
som skickar med en länk om du skulle bli sugen och OBS denna gången ända tills på LÖRDAG: http://yohannailaspalmas.webblogg.se/2012/july/real-life-carpe-diem.html

2012-07-05 @ 00:06:31
URL: http://yohannailaspalmas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Smid




RSS 2.0