EFIT 10 november

Idag var det dags för ännu en Efit-dag! Jag fyller på med bilder allt eftersom!
 
Jag började dagen med en dusch vid 8-tiden:
 
Sedan var det dags att sortera lite tvätt, klockan 08.41:
 
 
När tvätten var igång var det frukost-dags kliockan 09.41. Idag blev det rostade mackor med marmelad:
 
 
Klockan 10.40 var det dags att hänga upp lite tvätt och starta en ny maskin:
 
 
Sedan började jag bli redo för lite pysslande, hämtade inspiration från en tidning klockan 11.42:
 
 
Sedan var pysslandet igång, klockan 12.42:
 
 
Klockan 13.41 stekte jag lite nötfärs (som sedan fick bli morgondagens middag):
 
 
Klockan 14.40 var det middagsdags, fick bli på pizzerian. Jag körde på kebab och Cola:
 
 
Åter hemma igen fortsatte julkortspysslandet med lite kaffe på maten då också klockan 15.41:
 
 
Lite choklad till pysslandet är ju aldrig fel, klockan 16.42:
 
 
Klockan 17.41 är det fortfarande pyssel som gäller:
 
 
Klockan 18.41 sitter jag vid datorn:
 
 
Klockan 19.42 sitter jag fortfarande vid datorn och dreglar lite:
 
 
Härmed avslutar jag denna efit-dag då det är dags att äta lite kvällsmat och slappa en stund i tv-soffan innan jag går och knyter mig. Ingen fartylld lördagsröj här inte!
 
 


Kommentarer
Postat av: zoomin malin

Åh nej, inte kaffikoppen mitt på pappret din stolle ;)
Duktiga du som gör julkort men bort med koppen, du blir olycklig om de kommer en enda droppe på dina fina kort ju. :)

Kramen från Gotland

Svar: Dubbelsidiga papper är perfekta om man skulle spilla lite kaffe ; )
Smid

2012-11-11 @ 07:54:33
URL: http://vinochbubblor.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Smid




RSS 2.0