EFIT 21 oktober

Höll på att glömma bort att det är Efit-dag idag, kom på det när jag stod och gjorde mig redo för dagen! Så här följer min dag då:
 
Klockan 9.45 kommer jag då alltså på att det är Efit-dag idag, håller på att få ordning på ansiktet:
 
 
Klockan 10.45 är det dags att bädda sängen:
 
 
Klockan 11.45 planerar jag den kommande veckans träning:
 
 
Klockan 12.45 har jag bänkat mig vid pysselbordet:
 
 
En timme senare, klockan 13.45, scrappas det fortfarande:
 
 
Klockan 14.45 fixas det middag. Idag blir det lasagne med keso:
 
 
Middagen äts vid tv´n och finalen i DTM. Jag blir kvar en stund och kollar på Tabatha, klockan är 15.45:
 
 
Klockan 16.45 är jag tillbaka vid pysselbordet:
 
 
Klockan 17.45 är jag på gymmet:
 
 
Klockan 18.45 är jag klar på gymmet och svänger in en snabbis på Ica:
 
 
Klockan 19.45 är det dags för energipåfyllning för mina muskler:
 
 
Klockan 20.45 avslutar jag helgen med en lite avkoppling vid tv´n:
 
 
Så där ja, det var min söndag 21 oktober det!
Nästa Efit-dag är lördag 10 november och då försöker jag hänga på igen!


Kommentarer
Postat av: Micke

Kikat in och fick leta mig till detta inlägget då du postat en tidigare dag på EFIT-sidan. Pyssel, mat och träning är ju inte helt fel en söndag.

2012-10-22 @ 11:46:55
URL: http://kludd.se
Postat av: Anna

Inne och kikar på din dag.
Träning ja... Hade jag också planerat in i veckan. Men har fått avboka passen.

// Anna

2012-10-23 @ 09:01:05
URL: http://annalundberg.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Smid




RSS 2.0