EFIT 9 OKTOBER 2012

Igår, tisdsag 9 oktober var det återigen dags för EFIT-dag och jag skrev ju härom sistens att jag skulle försöka haka på idag så här är min tisdag i bilder:
 
Klockan 05.39 har jag duschat och fixat mig i ordning:
 
 
Klockan 05.45 är det dags för lite frukost och lite inspirerande läsning:
 
 
Klockan 06.05 ska tänderna borstas innan jag gör mig redo för att gå till bussen:
 
 
Klockan 07.07 har jag varit på plats en stund på jobbet, fixat en kopp kaffe och kollat av sjukanmälda elever:
 
 
Klockan 08.07 är barnen på plats i sina bänkar och dagens schema gås igenom:
 
 
Klockan 09.11 är det engelska i halvklass som gäller. Idag fick barnen lära sig en sång med hjälp av bilder (jag är värsta konstnären, tur att barnen har god fantasi!):
 
 
Klockan 10.10 är det samma lektion för den andra gruppen:
 
 
Klockan 11.10 har vi haft lite högläsning innan lunchen:
 
 
Klockan 12.09 är lunchrasten slut och det är dags för lite matematik:
 
 
Klockan 13.04 är skoldagen slut för barnen och det är tomt i klassrummet:
 
 
När barnen har gått hem är det full förberedelse för kommande dagar, klockan är 14.11:
 
 
Lite föräldrasamtal hinns även med och sedan fortsatt planering och förberedelser, klockan är 15.11:
 
 
Klockan 16.17 är jag hemma igen:
 
 
Klockan 17.10 är middagen klar:
 
 
Klockan 18.04 är maten uppäten och disken undanstökad:
 
 
Sedan glömde jag bort att fota resten av kvällen! Men efter lite vila efter diskningen svidade jag om till mina träningskläder och begav mig ut i elljusspåret. Där avverkade jag 6 km samtidigt som jag bearbetade en hel del problem som jag skulle ta itu med i skolan idag. Sedan hem och duscha, äta kvällsmat och krypa ner i sängen!


Kommentarer
Postat av: Ruta Ett

Tack för besöket hos mig! Din dag verkar fullspäckad, men trevlig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Smid




RSS 2.0