Det var allt för länge sen...

.. jag bakade cupcakes! Har varit lite sugen på det en vecka eller så och när till och med Jimi började prata om cupcakes kände jag att det var dags!
 
Så igår var det cupcakes-bak som stod på schemat! Och attans var kul det var! Känner verkligen att jag har saknat det! Och det var ju kanske dumt att jag fick tillbaka sugen på det igen... för man kan ju inte äta hur mycket cupcakes som helst (eller?!)!
 
Ja, ja, får väl använda mitt förstånd (?!) och baka med måtta!
 
Här är i alla fall gårdagens resultat. Jag tog mig lite tid med att pilla med att göra blommor i sockerpasta:
 
Och själva cupcaksen blev så här:
 
 
Smarrigt värre och superkul att fixa med!
Har en hel del tankar och idéer om kommande cupcakes nu med då...
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Smid




RSS 2.0