Fitnessfestivalen 2013

Igår var vi då äntligen iväg på Fitnessfestivalen 2013 i Göteborg! Tur att vi hade köpt biljetter i förväg för då slapp vi stå i kö så länge! Ryktades att det var en timmes kötid in! Och det var verkligen mycket folk det kan man ju inte säga annat!
 
Massor av utställare också och vi gjorde en del fynd i all fall:
 
 
Vi hade ju köpt biljetter för att kolla på Luciapokalens Bikinfitness-final! Snacka om många snygga brudar! Och vilket jobb de har lagt ner på sina kroppar! Visst blir man lite smått sugen på att testa på det hela men jag inser att det är alldeles för tufft för min del, saknar massor av karaktär för att fixa det tror jag! Och att sen att stå där på scen och posera i bikini med ett självsäkert leende... Nej, jag avstår nog men har fått mig en stoir dos med inspiration i alla fall! Och jag kan helt klart tänka mig att åka på fler tävlingar! 
 
Men dagens höjdpunkt var varken fynden eller de snygga brudarna! Nej, dagens höjdpunkt var att jag vågade gå fram till Roddy Benjaminsson och bli fotat med honom!
 
Alltså fatta: Jag har fått en kram av Hero!!!!
Jag hade ett stort leende på läpparna restan avd agen kan jag lätt säga och lite lätt skakig i hela kroppen!
 
En hel del kändisar som jag med stor hjälp av Jimi lyckades spana in där på mässam och det är ju lite kul att se dem i verkliga livet också och inte bara på Instagram och bloggar. Förutom Roddy då var det även hans supersnygga fru Cecilia (Amazonas), Peter Blaha (Pansar), Roger Zapfe (Atlas), Helene Ahlson, Mårten Nylen och Karl Dyall och för att nämna några. Och ja, jag är ett stort fan av Gladiatorerna! Det är väl typ jag och alla barn... Men det står jag för! Och jag har ju fått en kram av självaste Hero!
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Smid




RSS 2.0