Lite mer shoppat!

Blev en ny heldag på stan idag igen! Härligt med ledighet minsann!
Började dagen med några timmars besök hos frisören för att bli av med lite utväxt och de jobbiga "längderna" i håret! Sedan hade jag även tid för att fixa naglarna men hann med lite lunch och shopping innan dess! 
 
Lunch blev en god kycklingmacka på Espresso House! Inte världens nyttigaste kanske, men det är ju ändå fredag:
 
Och sedan blev det lite nytt på klädfronten då också:
 
 
Och sedan nya fräscha sommarnaglar då också:
 
Det var den fredagen det! Nu ska det bli lite mat i magen innan jag även unnar mig ett glas vin och lite nötter till det som avslutning på denna veckan och för att fira att även Jimi har semester nu då (även fast att fick åka iväg på ett akutärende efter arbetstiden så jag väntar fortfarande på att han ska komma hem...)!
 
Trevlig fredagskväll till er där ute!
 
 
 


Kommentarer
Postat av: zoomin malin

Najsigt, va du shoppar tjejen. Har vi samma stl så kan du ju hojta när du ska rensa ur gammalt... :)
Kramar o trevlig sommar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Smid




RSS 2.0