Nästan ledig idag!

Idag är jag nästan ledig! Jag ska bara delta i ett web-baserat möte kl 10-11 och sedan åka till vår intendent och lämna en faktura och sedan har jag höstlov! Är ju och för sig ledig fram till klockan 10 så jag har ju smygstartat lovet lite...
 
Började dagen med att avverka 60 minuter (!) på träningscykeln! Lite imponerad av mig själv är jag allt! Ska nu om en timme iväg och köra en kropps-scanning med en Tanitavåg och tänkte att det var bäst att försöka bränna bort lite extra innan vägningen, ha ha ha! Ska bli intressant att se resultatet av vägningen, eller kanske inte! Gjorde ju en vägning i våras så får väl se vad som har hänt sen dess! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Smid




RSS 2.0