Så var det slut på lovet!

Ett påsklov går fort minsann och nu är det dags att börja jobba igen då! Fast som vanligt så här på vårkanten brukar det ju bara svischa till så är sommarlovet här! Inte många "hela" veckor framöver nu... 
 
Men vad hittade jag då på att göra under mitt långa påsklov?! Knappt att jag vet själv, tiden har liksom bara försvunnit.... Men här är i alla fall lite bilder från de senaste dagarna:
 
Mamma bjöd på fika på Lustfyllt där även dessa små sötnosar fanns:
 
Jag har upptäckt Konsums stora ekologiska utbud:
 
Jag har tränat (så klart):
 
Jag har pysslat:
 
Jag har fått hem spännande produkter från Renee Voltaire:
 
Jag har varit och lämnat blod:
 
Jag har slurpat i mig Spirulinadryck:
 
Jag har storhandlat:
 
Jag har haft Vanja på Brunch:
 
Men framför allt har jag bara haft det lugnt och skönt och njutit av ledigheten!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Malin

Mmm...mysdag.

Kram

2014-04-30 @ 07:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Smid




RSS 2.0