Hudvård, pyssel och träning

Idag klickade jag hem lite nya produkter från Skogsro Spa! Gillar verkligen produkterna från Maria Åkerberg. Att produkterna dessutom är ekologiska gör ju inte saken sämre precis!
 
 
Sedan blev det faktiskt några timmar vid pysselbordet och jag fick nästan klart två layouter! Den ena ska bara monteras ihop, själva grundarbetet är klart. Passade även på att boka in mig till vårens "Habo-scrappen".
 
Ute i sista stund (även om själva träffen är först 5 april) så det var på håret att jag fick en plats!
 
Senare på eftermiddagen var det dags för veckans sista träningspass. Idag var det cardio så det blev 45 minuter på löpbandet. Gäller att få mitt åderbråck lite extra belastat då jag ska få det undersökt i morgon! Inte för jag tror att de kommer göra något åt (har sökt för det innan utan resultat) men man kan ju alltid hoppas på bättre lycka denna gång. Att fixa det privat har jag kollat upp kostar runt 30.000 kronor... Roligare saker kan man ju göra för så mycket pengar!
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Smid




RSS 2.0