Bloggbyte på gång!

Jag är nu i färd med att starta upp en ny blogg med ett lite enklare namn: smids.blogg.se.  
 
Tanken med detta är då först och främst en enklare adress att komma ihåg och att dela med sig av (många läsare vill man ju ha...)!
 
Sen kanske det även kan bli en lite nystart på bloggandet som ju inte varit så mycket på sistone precis! Får väl se hur det går med det...
 
I alla fall är den nya bloggen nu aktiverad och jag hänvisar dit framöver. Tyvärr kan inga gamla inlägg föras över till den nya, men allt finns ju kvar här på denna sida.
 
Men se till att spara in min nya adress: www.smids.blogg.se för fortsatt uppdatering av mitt liv!
 
Välkommen in!
 
   


Kommentarer
Postat av: Malin

Oki doki...kommer den gamla ligga kvar? Tänkte mest på bilder och sånt som är kul att gå tillbaka och kika på.

Kram Anna & trevlig sommar

Svar: Hej!Jo då, den gamla kommer finnas kvar också. Känner att man har lite saknad av det som man skrev om på zoomin på den "gamla goda tiden" för tyvärr är ju allt det borta.
Smid

2014-06-23 @ 08:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Smid




RSS 2.0