Tips till Yohanna Nr 2

Yohanna har ju en tävling i sin blogg där hon lottar ut smarrig choklad! För att vara med och tävla ska man skicka in olika "stilregler" till Yohanna och jag har ju tidigare lämnat ett bidrag (HÄR) då jag skrev om ögonskuggor.

Yohanna har själv skrivit ett inlägg om Röda läppar som jag också hakar på lite här då. Yohanna skriver om det här med röda läppar som här modern nu i vinter (varje vinter tycker nog jag). Jag tycker att det är supersnyggt när man ser någon med härligt röda läppar och ungefär detsamma skriver Yohanna om och visar upp ett fint rött läppstift som hon fått från sin svärmor. Glad i hågen (urförkyld är nog ett annat ord) målar Yohanna sin läppar med stiftet och visar för sina läsare. Jag tycker att det blir jättefint. Yohanna är lite mer skeptisk men inser också att det nog beror på ovana.

Jag vill då inte vara sämre jag då heller då jag i våras (tror jag) införskaffade mig ett rött läppstift. Så härom kvällen när jag inte hade något bättre för mig lekte jag lite med läppstiftet. Jag är verkligen inte van vid att använda läppstift i starka färger och inget vidare på att applicera det heller. Kräver nog ganska så mycket mer tålamod än vad jag hade då också, så ni får verkligen ha förståelse för resultatet.

Men visst gör det skillnad:






Kommentarer
Postat av: Yohanna i Las Palmas

Skitkul!

Men det är ju jättesvårt detta. Vet inte vad de gör för att få det att sitta så bra. Är det någon magisk läppenna som man måste måla med först?

;)

Kul att se dig i rött. Nu blev det kalaspinglor av oss så nu måste gå på galej.



Hälsningar

Yohanna

2011-12-05 @ 19:51:58
URL: http://yohannailaspalmas.webblogg.se/
Postat av: Lindha

Wow! Visst är det effektfullt med rött läppstift. Själv är jag alldeles för feg för det!!



Kram Lindha

2011-12-05 @ 21:15:00
URL: http://lindhasplejs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Smid




RSS 2.0