Visst blev det Ge-Kås i lördags!

Lyckliga jag kom trots allt i väg på shoppingresa i lördags! Det blev tidigt sänggående i fredags och jag sov oroligt under natten då jag vaknade flera gånger och kände !om jag mår så här när klockan ringer så lär jag verkligen inte följa med". Men sen så ringde klockan och jag kände mig piggare och termometern visade ingen direkt feber heller!

Så lördagen spenderades då alltså på Ge-Kås i Ullared! Tog det väldigt lugnt, men det var oerhört mycket folk (vilket inte var direkt oväntat)! Blev en del shoppat av både det ena och det andra, fast mestadels tråkiga nyttoprylar då det är där man kan göra en del fynd. Till exempel handdukar, lakan, servetter, glas, diskborstar, adventsstjärnor till nya köket, en handväska och lite julklappar. Kläder blev det väldigt lite av: en poncho och ett underställ. Sedan hittade jag även en tröja i Rabalder-butiken som finns på området.

Var rätt så trött när jag väl var hemma sedan och hela söndagen var de mest sängläge som gällde. Förkylningen är ju inte helt borta, men det håller sig i schack och det hoppas jag att den gör även fortsättningsvis. Får bli ännu en lugn vecka utan träning, men jag har nog att fylla tiden ändå. Det är ju utvecklingssamtalstider i skolans värld just nu så där går det åt en hel del tid i alla fall.

Nu ska jag ta och städa av lite här hemma för det blev ingen torsdagsstädning för jag var och fixade naglarna då. Hade tänkt ta städningen på fredagen, men då var det ju sängläge även då och helgen blev det ju inte heller. Så det får bli mitt måndagskvällsnöje medan Jimi åker iväg för att köpa stolar till vårat kommande biorum.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Smid




RSS 2.0