7 km!

Nyss hemkommen efter att ha avverkat 7 km i motionsspåret! Verkligen supernöjd med den prestationen! Har ända sedan Blodomloppet utökat mina joggingrundor till 6 km eftersom Blodomloppets 5 km kändes helt överkomliga utan att bli helt utmattad efteråt. Det har fungerat bra även om vissa gånger har varit jobbigare än andra, men jag har ju ändå tagit mig runt. Så nu i kväll när jag var iväg i spåret var det en sån där gång då det kändes ovanligt lätt och det flöt på bra! Efter de "vanliga" 6 km kände jag att jag hade ork kvar och sprang på ytterligare 1 km.

Jag har satt upp som delmål att springa 10 st 6 km-rundor och sedan ska jag få shoppa nya träningskläder som belöning. Jag har nu 2 rundor kvar innan det är shoppingdags! Till nästa delmålsuppfyllelse får jag nog lägga in några 7 km-rundor också tror jag nog minsann nu.

Kul att känna att konditionsträningen ger resultat, det sporrar ju för fortsatt träning.




Kommentarer
Postat av: Sonya

Oj vad duktigt av dig!



Svar: Tack så mycket! Är superglad!

2011-09-23 @ 22:06:53
URL: http://sonyaf.blogg.se/
Postat av: Yohanna i Las Palmas

Âh vad duktigt. Nu blir jag riktigt avis. Jag vill kunna springa oxa, men jag kissar bara pa mig. Far nog lagga in lite knipovningar i mina mal ;)



Halsningar

Yohanna

2011-09-23 @ 23:49:16
URL: http://yohannailaspalmas.webblogg.se/
Postat av: sevendaysaweek

sv: åh, tack så mycket!

2011-09-24 @ 09:34:14
URL: http://www.sevendaysaweek.se
Postat av: zoomin malin

Duktiga du Anna.

2011-09-25 @ 10:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Smid




RSS 2.0