Bästa semestershoppingen!

Har ju tidigare visat min inköp från semestern men sparade det bästa till sist! Det bästa var som jag nämnde då inköpet som jag gjorde i Kitzbuhel:

Här i påsen finns inköpet:








Och inhållet är en Louis Vuitton Monogram Canvas Neverfull MM:


Jag har länge gått och trånat efter denna väska och när Jimi upptäckte att vi mer eller mindre kommer passera några Louis Vuitton-butiker på resan så var ju det ett givet mål att besöka! (Finns ju bara i Stockholm här hemma annars) Så när vi var på resande fot i början av semestern svängde vi till Kitzbuhel för att jag skulle få köpa min dröm!

Första gången som lilla jag är inne i en så dyr affär så det kändes lite ovant minsann. Frågade efter väskan som jag sökte och när den var betalad och klar så tog mannen i affären påsen och följde mig till dörren där han fint lämnade över påsen till mig och önskade mig en bra dag! En service som jag lätt kan tänka mig fler gånger!


Kommentarer
Postat av: fråga!

hu rmycke kostade den? har ochså tänkt att köpa en!

2012-08-15 @ 14:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Smid




RSS 2.0