Min dag i bilder

Idag har jag dokumenterat min dag med lite bilder!


Först dags för frukost:




Sedan dags att bege sig till jobbet. Bilen parkerad och klar:




Så småning om kom även barnen till skolan och det var fullt upp med arbete:



När man jobbar med de yngre barnen äter man lunch redan klockan 11.00 och idag var det egen medhavd lunch för min del:




Sedan ytterligare lektioner med barnen, nu var det matte på schemat:




När barnen gått för dagen är det planering och förberedelese för nästa dag som gäller och en hel del kopierande blir det:




Klockan 16.00 var arbetsdagen slut och dags att åka hem och fixa lite mat. Kusinerna propsade på 3-rätters på stan, men vem kan motstå korv och makaroner i hemmets lugna vrå:



Sedan var jag (mätt och belåten) redo att möta upp kusinerna för en fika på stan:




Idag var det dags att redovisa menyerna för våra kommande "Halv-åtta-hos-mig- bjudningar":


Det var lite av mitt liv idag, denna måndag. Nu är det dags att göra sig redo för sängen och ladda för en ny dag i morfgon. En dag fullbokat från morgon tll kväll med jobb, tandhygienistbesök och nagelfix!




Kommentarer
Postat av: Yohanna i Las Palmas

Frukost anteknad.

Men jag tycker allt att det ser lite stylat ut med gurkskivorna så där på raken. Och är det lite sallad jag skymtar därunder....avancerat.

Hälsningar

Yohanna

2011-09-21 @ 17:26:42
URL: http://yohannailaspalmas.webblogg.se/
Postat av: Yohanna i Las Palmas

Nu ligger sammanfattningen ute:

http://yohannailaspalmas.webblogg.se/2011/september/sammanfattning-av-real-life-frukost.html



Tack för att du var med och hoppas du hänger på igen nästa vecka. Vi måste ju visa hur det verkligen ser ut hemma hos verkliga människor ;)



Nu en GOD NATT!

/Y

2011-09-21 @ 23:36:56
URL: http://yohannailaspalmas.webblogg.se/
Postat av: Yohanna i Las Palmas

Hallå där!

Kommer du ihåg detta inlägg som du skrev?



Nu har vi kört Real Life under hela året och nu när det närmar sig slutet på 2011, tänkte jag försöka att locka alla som varit med tidigare att berätta igen.

Denna vecka handlar det om att berätta om något i ditt "real life" som hänt, som du lyckats med, som du är stolt över osv.

Ända tills på torsdag kväll finns det tid. Sedan så gör jag en sammanställning över alla inlägg så vi alla kan gå in, på fredag, och läsa hos varandra om alla framgångar vi haft under året. För att komma i stämning till nyår.



http://yohannailaspalmas.webblogg.se/2011/december/real-life-arets-prestationer.html



Hoppas att du hänger på.



Hälsningar

Yohanna

2011-12-27 @ 21:49:45
URL: http://yohannailaspalmas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Smid




RSS 2.0