Alster 50 av 50!

Så där ja! Då har jag klarat av min egna lilla utmaning att göra 50 alster innan inköp av något nytt pysselmaterial! Startade utmaningen 1 januari och alster 50 blev klart 11 november. Tog ett tag att få alla alster klara och jag trodde nog att det skulle gå snabbare men det har helt enkelt inte blivit så mycket pysslande som jag tänkt mig. Huvudsaken är ju nu i alla fall att jag blev klar innan resan till Ullared på lördag!
 
I min utmaning var det ju så då att jag skulle tillverka 50 alster innan jag fick köpa något nytt pysselmaterial. Undantag var ju förbrukningsmaterial så som lim, tejp och enfärgade cardstock till exempel, och även om jag fick någon beställning som jag behövde köpa något specifikt till. Så vad har jag då behövt inhandla under den här utmaningstiden? Inte alls mycket faktiskt, det enda som jag har köpt är svart dymoband! Resten har jag klarat mig med! Visst har det varit svårt att välja cardstock i bland då färgerna kanske inte riktigt stämt så som jag velat, men det har ju fungerat bra ändå! Kan vara bra att ha i bakhuvudet nästa gång jag känner att jag saknar något.
 
Det som står på min inköpslista nu då är heller inte så mycket egentligen utan det som jag är i störst behov av är svart stämpelfärg. Sen kommer det säkert vara så att när jag väl är i en pysselbutik som kommer jag säkert komma på mer som jag behöver!
 
Sista alstert i min utmaning är även det ett julkort. Så här gott folk har ni nu då mitt alster nummer 50 av 50:


Kommentarer
Postat av: zoomin malin

you made it, grattis Anna, fasen va grymt duktigt att fixa 50 innan nyshopping.
Kramen

2012-11-13 @ 20:49:29
URL: http://vinochbubblor.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Smid




RSS 2.0