Födelsedag på Ullared

Just nu när detta publiceras sitter jag förhoppningsvis på en buss på väg mot Ullared! Jag tänker tillbringa min 36-årsdag bland (antagligen) en himla massa folk och enorm trängsel inne på Ge-Kås! Kan väl inte finnas bättre sätt att fira sin födelsedag på?! Eller…

Nåja, i vilket fall som helst så har jag inga stora förhoppningar om att kunna handla en massa med tanke på allt folk utan jag ser det mest som en lite utflykt! För visst är det nöje att bli upphämtad klockan 05.00 och sedan sätta sig i en buss i cirka två timmar för att få köa och trängas en ledig lördag?!

Min handlingslista är inte vidare lång heller för den delen så det ska nog bli bra. Kan ju hoppas att det blir en vända in på Panduro och kanske hitta en massa kul saker där nu när jag får shoppa pysselgrejer igen!



Kommentarer
Postat av: zoomin malin

Hittade du nåt kul? jag hittade dessvärre inget på Ullared sist, hoppas du hade bättre tur.

Kramen

Svar: Blev en del handlat, dock inte så mycket att visa kanske - det mesta har jag redan stuvat in i skåp och lådor men jag är nöjd (och fattig) och det är väl huvudsaken!
Smid

2012-11-19 @ 08:55:23
URL: http://vinochbubblor.bloggo.nu
Postat av: zoomin malin

och grattis i massor i efterskott tjejen.

Kramen

Svar: Tack, snälla du!
Smid

2012-11-19 @ 08:57:09
URL: http://vinochbubblor.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Smid




RSS 2.0