Här händer det inte mycket...

Snacka om urdålig uppdaterig här på bloggen! Skäms på mig! Har visserligen inte hänt så mycket spännande att skriva om heller för den delen. Om nu mina inlägg brukar vara så spännande ändå... 
 
Hur som helst så rullar allt på i snabb takt tycker jag! Jobbet är underbart och min träning fungerar finfint! Därav inte så mycket att skriva om helt enkelt - vardagen tar all min tid på något sätt så att säga. Kan ju inte skriva samma sak varje dag så att säga. Skulle ju inte bli så kul läsning för er precis. Men lite bättring kanske jag kan försöka få till, ett inlägg/vecka är ju lite väl dåligt tycker jag!
 
Men jag måste ju visa skorna som jag fyndade för ett tag sedan (som jag oroade mig lite för)! Blev ett par knalligt cerisa stövlar (färgen här är missvisande tyvärr):
 
Och ett par zebramönstrade sko var det också med i paketet:
 
I paketet var det även ett gäng sulor och strumpbyxor, men inte så spännade att visa upp kanske!
 
 
I eftermiddag har jag haft folk här hemma på lite "heminredningsparty" med Living & Room. Fanns mycket fint att välja på, men man får ju begränsa sig ibland!
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Smid




RSS 2.0