Tips till Yohanna Nr 4

Jag har tidigare skrivit om Yohannas tävling där hon lottar ut smarrig choklad! För att vara med och tävla ska man skicka in olika "stilregler" till Yohanna. Jag har ju tidigare lämnat ett bidrag (HÄR) då jag skrev om ögonskuggor, bidrag nummer två (HÄR) handlade om röda läppar och bidrag nummer tre (HÄR) handlade om ärmlängder. Snart går tävlingstiden ut så jag passar på att slänga in ett inlägg till i tävlingen då!

Denna gång är det ett bokstips som det hamndlar om. En suverän bok som heter så elegant som "Chic: Den kompletta garderoben". En riktigt snygg bok i klarcerise färg som dock ej kommer till sin rätta på fotot:


Boken är en guldgruva och jag har läst den flera gånger och kommer läsa den många gånger igen. Allt kan man inte ta till sig på en gång. Det är alltså en bok full med tips och rekomendationer om vad man ska tänka på när man väljer kläder, skor, väskor och accessoarer.

Så följer man boken slaviskt så lär man nog inte göra några stiltabbar antar jag! Fast att följa den slaviskt är nog inte så kul tror jag utan man plockar de godbitar som tilltalar en mest. Säker olika för var gång man läser boken!

Men tipset måste väl verkligen passa in i Yohannas tävling eftersom boken är full av stilregler!




Kommentarer
Postat av: Yohanna i Las Palmas

Kära Tomten DEN här vill jag ha och jag har varit VÄLDIGT snäll i år ;)



Kul med ett till bidrag. Nu börjar det att dra ihop sig. Jag lägger till det i listan och lägger ut den på Fejjan.



Hälsningar

Yohanna

2011-12-13 @ 16:58:45
URL: http://yohannailaspalmas.webblogg.se/
Postat av: Sofie

Den boken har jag haha, köpte även "stil" som är den manliga motsvarigheten. (tror att den heter så)

2011-12-16 @ 21:46:28
URL: http://prettywoman1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Smid




RSS 2.0