Real Life: Årets upplevelse/händelse

 
Så här i sluttampen av år 2012 är det dags för årets sista Real Life inne hos Yohanna. Och denna Real Life handlar om det gångna året och Yohanna frågar följande:
- Hur var det ditt 2012?
- Vad hände i år?
- Vad var speciellt?
- Hände det något utöver det vanliga?
 
Så vad har då hänt i mitt liv under år 2012? Jag tog mig en tillbakablick här i bloggen och valde ut en eller några händelser varje månad som kändes lite speciella av olika anledningar. Tur att man har bloggen faktiskt, för man glömmer bort en hel del under ett år märker jag!
 
Nåja, här är då summeringen av mitt 2012:
 
Januari:
Den största händelsen under januari var ju att vi "flyttade in" i vårt nya kök! Läs om det HÄR, HÄR och HÄR!
 
 
Februari:
I februari var det dags för sista "Halv Åtta Hos Mig" och det var ju då hemma hos mig. Läs om min bjudning HÄR och de andras HÄR, HÄR och HÄR
 
I februari testade jag även på "Maratonspinning" vilket var superkul om än jobbigt! Läs mer HÄR!
 
 
Mars:
I mars var det dags för mitt och Vanjas årliga glasstest. Alltid lika kul och förhoppningsvis smaskigt! Läs om årets test HÄR!
 
 
April:
I april blev jag äntligen lycklig ägare till ett par Kenza-shorts. Läs HÄR!
 
I april körde även jag och Vanja lite träning och relax inne i stan. Väldigt trevligt men det blev bara två gånger och vi borde gjort det fler gånger! Men får hoppas att vi kan ta tag  i det i år igen då! Läs mer HÄR och HÄR!
 
 
Maj:
I maj upptäcket jag receptet på Kikärtsbollar och det blev ett antal omgångar av dem! Dock var det ett tag sen nu så det får noga bakas ett gäng snart! Läs mer om dem HÄR!
 

Juni:
Så blev det då juni och sommarlovet var på intågande. Jag och Jimi for iväg till Karlstad för att kolla in inspelning av Gladiatorerna. En kul upplevelse. Läs om vår lilla resa HÄR och HÄR!
 
 
Jag och Vanja drog även som traditionen bjuder iväg till stugan några dagar. Lika trevligt som vanligt, även om vädret inte var helt på vår sida. Läs mer HÄR, HÄR, HÄR, HÄR och HÄR!
 
 
Juli:
Juli månad är semestermånad och slutet av månaden drog vi iväg på en minisemester till Tyskland. Läs mer HÄR, HÄR, HÄR och HÄR!
 
 
Augusti:
Skrev ju att jag i april blev lycklig ägare av ett par Kenza-shorts och i augusti utökades min Kenza-kollektion med att Jimi köpte mig en Kenza-jacka! Läs mer HÄR!
 
 
September:
I september var jag iväg och skaffade mig en ny tatuering. Läs mer HÄR och HÄR!
 
 
Oktober:
Jag och tjejerna begav oss till huvudstaden för shopping och Dirty Dancing. Läs mer HÄR!
 
 
November:
I november blev det ännu en resa till Stockholm. Nu tillsammans med Jimi för lite bilspan och väskköp. Läs mer HÄR och HÄR!
 
 
I november fick jag även min Lärarlegitimation. Läs mer HÄR!
 
 
December:
Först helgen i december åkte jag och mamma på vår årliga resa till Göteborg. Läs mer HÄR!
 
 
Men årets största händelse var ändå den som utspelade sig i lördags när vi drog ner till Malmö för att hämta hem vår nya familjemedlem!
Läs mer HÄR, HÄR, HÄR, HÄR, HÄR, HÄR, HÄR, HÄR och HÄR!
 
 
 
Ja, det var då en summering av mitt 2012! Och nu ser jag fram emot vad 2013 har att erbjuda!


Kommentarer
Postat av: Yohanna i Las Palmas

Åh vad härligt och bra. Jag trodde först att det skulle vara köket som var den största händelsen för det har jag ju varit med på. Men så fick jag se BILEN ;) och nu förstår jag.
Grattis till er.

Återkommer snart.

/Yohanna

2013-01-01 @ 23:04:20
URL: http://yohannailaspalmas.webblogg.se
Postat av: Yohanna i Las Palmas

Årets första sammanställning av REAL LIFE är klar. Vad var det viktigaste och största händelserna i våra liv under 2012?
http://yohannailaspalmas.webblogg.se/2013/january/sammanstallning-av-real-arets-upplevelsehandelse-2012-2.html

Tack för att du var med.

Hälsningar
Yohanna

2013-01-02 @ 00:17:42
URL: http://yohannailaspalmas.webblogg.se
Postat av: AnneliH

Vilket härligt år! God fortsättning på 2013!

2013-01-02 @ 11:18:26
URL: http://www.shaggkvist.se/anneli
Postat av: Miriam

God fortsättning på 2013!
Härlig sammanfattning på året! och du är så himla snygg och fräsch! Måste bara få sagt det!
Kram Miriam

Svar: Tackar för det minsann!
Smid

2013-01-02 @ 13:02:05
URL: http://bamsebusfunderingar.blogspot.com/
Postat av: Freja

Cool bil!

Svar: Visst är den!
Smid

2013-01-02 @ 19:34:01
URL: http://frejareddevil.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Smid




RSS 2.0